Warunki gwarancji Supermicro (Standard, Bronze, Next Business Day Supermicro)
| F.A.Q. • WsparcieWarunki gwarancji Supermicro (Next Business Day Supermicro)
Supermicro Global Services and Support oferuje elastyczne i dostosowane do potrzeb Umowy Serwisowe:
- na usługi logistyczne,
- zdalne wsparcie serwisowe
- i wsparcie na miejscu, obejmujące rozwiązania sprzętowe Supermicro.
Programy Serwisowe Na Miejscu oferują opcję 4-godzinnego czasu reakcji na miejscu dla środowisk krytycznych dla misji lub dowolnego dostosowanego rozwiązania, które spełni specyficzne wymagania biznesowe każdego Klienta. Korzyści z Supermicro Global Advance Services:
- Dostęp do biura obsługi klienta i/lub portalu serwisowego
- Całodobowe (x365) call center do sprawdzania uprawnień z przekierowaniem do help desku, pojedynczy punkt kontaktowy. Wybieralny SLA, aby spełnić wymagania biznesowe Klienta.
- Supermicro utrzymuje zapasy dostępne w lokalnych magazynach regionalnych, aby pomóc w spełnieniu SLA
- Supermicro zajmuje się zarezerwowanymi częściami i organizuje dwukierunkową wysyłkę.
- Zespół logistyczny Supermicro zajmuje się: wysyłką/odbieraniem, pakowaniem, importem/eksportem oraz VAT, aby dostarczyć wymagane części na czas do inżynierów serwisowych na miejscu dla końcowych klientów (dla poziomu Silver i wyżej)
- Portal internetowy do zgłaszania, śledzenia spraw, przekierowywania i mierzenia wskaźników SLA
- Menedżerowie ds. Kont Technicznych (TAM) zarządzają kontami i zajmują się eskalacją, a także zapewniają wgląd w raportowanie.
- Specjalne usługi spełniające wymagania Klienta - GDPR, takie jak Retencja Mediów Cyfrowych.
Supermicro Serwis
- Telefon całodobowy: Bezpłatny +1-866-599-3226
Dedykowany e-mail:
Supermicro Warranty | |||||||
Warranty Standard | Bronze Services | Silver Parts-Only | Silver Complete | Gold Parts-Only | Gold Complete | Platinum Custom Services | |
Response Time | - | 3 days | Next Business Day | Same Day / 4 HRS | Custom | ||
9 to 5 Technical Support | Tak | Tak | Tak | Tak | Tak | Tak | Tak |
24x7 webportal | - | Tak | Tak | Tak | Tak | Tak | Tak |
24x7 Global Service Desk | - | Tak | Tak | Tak | Tak | Tak | dostosowalny |
Two Way Logistics | - | Tak | Tak | Tak | Tak | Tak | Tak |
Reserved Spare Parts | - | Tak | Tak | Tak | Tak | Tak | Tak |
Onsite Technical Engineer | - | - | - | Tak | - | Tak | dostosowalny |
Local Spare Parts | - | - | - | - | Tak | Tak | dostosowalny |
Technical Account Manager | - | - | Tak | Tak | Tak | Tak | dostosowalny |
Operational Report | - | - | Tak | Tak | Tak | Tak | dostosowalny |
Pre-Testing Services | - | opcjonalny | opcjonalny | opcjonalny | opcjonalny | opcjonalny | opcjonalny |
Local Language Helpdes | - | opcjonalny | opcjonalny | opcjonalny | opcjonalny | opcjonalny | opcjonalny |
Onsite Trouble Shooting | - | - | - | opcjonalny | - | opcjonalny | opcjonalny |
Implementation Services | - | opcjonalny | opcjonalny | opcjonalny | opcjonalny | opcjonalny | opcjonalny |
Powiązane strony: