Warunki gwarancji Supermicro (Standard, Bronze, Next Business Day Supermicro)

| F.A.Q.Wsparcie

Warunki gwarancji Supermicro (Next Business Day Supermicro)

Supermicro Global Services and Support oferuje elastyczne i dostosowane do potrzeb Umowy Serwisowe:

  • na usługi logistyczne,
  • zdalne wsparcie serwisowe
  • i wsparcie na miejscu, obejmujące rozwiązania sprzętowe Supermicro.

Programy Serwisowe Na Miejscu oferują opcję 4-godzinnego czasu reakcji na miejscu dla środowisk krytycznych dla misji lub dowolnego dostosowanego rozwiązania, które spełni specyficzne wymagania biznesowe każdego Klienta. Korzyści z Supermicro Global Advance Services:

  1. Dostęp do biura obsługi klienta i/lub portalu serwisowego
  2. Całodobowe (x365) call center do sprawdzania uprawnień z przekierowaniem do help desku, pojedynczy punkt kontaktowy. Wybieralny SLA, aby spełnić wymagania biznesowe Klienta.
  3. Supermicro utrzymuje zapasy dostępne w lokalnych magazynach regionalnych, aby pomóc w spełnieniu SLA
  4. Supermicro zajmuje się zarezerwowanymi częściami i organizuje dwukierunkową wysyłkę.
  5. Zespół logistyczny Supermicro zajmuje się: wysyłką/odbieraniem, pakowaniem, importem/eksportem oraz VAT, aby dostarczyć wymagane części na czas do inżynierów serwisowych na miejscu dla końcowych klientów (dla poziomu Silver i wyżej)
  6. Portal internetowy do zgłaszania, śledzenia spraw, przekierowywania i mierzenia wskaźników SLA
  7. Menedżerowie ds. Kont Technicznych (TAM) zarządzają kontami i zajmują się eskalacją, a także zapewniają wgląd w raportowanie.
  8. Specjalne usługi spełniające wymagania Klienta - GDPR, takie jak Retencja Mediów Cyfrowych.

Supermicro Serwis

  • Telefon całodobowy: Bezpłatny +1-866-599-3226

Dedykowany e-mail:

Supermicro Warranty
  Warranty Standard Bronze Services Silver Parts-Only Silver Complete Gold Parts-Only Gold Complete Platinum Custom Services
Response Time - 3 days Next Business Day Same Day / 4 HRS Custom
9 to 5 Technical Support Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak
24x7 webportal - Tak Tak Tak Tak Tak Tak
24x7 Global Service Desk - Tak Tak Tak Tak Tak dostosowalny
Two Way Logistics - Tak Tak Tak Tak Tak Tak
Reserved Spare Parts - Tak Tak Tak Tak Tak Tak
Onsite Technical Engineer - - - Tak - Tak dostosowalny
Local Spare Parts - - - - Tak Tak dostosowalny
Technical Account Manager - - Tak Tak Tak Tak dostosowalny
Operational Report - - Tak Tak Tak Tak dostosowalny
               
Pre-Testing Services - opcjonalny opcjonalny opcjonalny opcjonalny opcjonalny opcjonalny
Local Language Helpdes - opcjonalny opcjonalny opcjonalny opcjonalny opcjonalny opcjonalny
Onsite Trouble Shooting - - - opcjonalny - opcjonalny opcjonalny
Implementation Services - opcjonalny opcjonalny opcjonalny opcjonalny opcjonalny opcjonalny

Powiązane strony:

  1. Gwarancja Supermicro - Rodzaje oraz warunki gwarancji (Standard, Cross-Ship, Next Business Day)
  2. O Supermicro